خرید بازی های کامپیوتری
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.


دانلود بازی shadow of war
نوشته شده در سه شنبه 22 مرداد 1398
بازدید : 112
نویسنده : ehsankhani

عنوان Middle-earth: Shadow of War Definitive Edition نسخه‌ی جدید و کامل بازی Middle-earth: Shadow of War است که در ششم شهريور ماه 97 برای پلتفرم PC منتشر شد.به‌طور طبیعی این عنوان بر روی استیم از محافظت دنوو استفاده می‌کرد که خب بعد گذشت تقریباً یازده روز از انتشار بازی، در نهایت گروه CODEX این عنوان را کرک کرد.لازم به ذکر است بازی Middle-earth: Shadow of War Definitive Edition تمام بروزرسانی‌ها، بهینه‌سازها و بسته‌های الحاقی منتشر شده تاکنون را با خود به همراه دارد.
 



اکانت فروشیpc
نوشته شده در دو شنبه 13 اسفند 1397
بازدید : 337
نویسنده : ehsankhani

سلام خدمت شما عزیزان درگاه پرداخت گذاشته شد و میتونید هر اکانتی که دلتون خواست سفارش بدید اگه کمک یا راهنمایی خواستید در تلگرام با ما در ارتباط باشیدid telegram




xvpnدانلود فیلتر شکن
نوشته شده در دو شنبه 21 آبان 1397
بازدید : 827
نویسنده : ehsankhani

download mobile

download pc

رمزش//www.gameorgin.ir




بازدید : 822
نویسنده : ehsankhani

یکی از نکات بسیار مثبت دانلود بازی Forza Horizon 3 این است که بر خلاف شماره‌های گذشته، تنوع بی‌نظیری در بازی به لطف کشور استرالیا برای بازیکنان تدارک دیده شده است. زیبایی گوناگون استرالیا به نظر قرار است تماما در این قسمت وجود داشته باشد. غارهای هیجان‌انگیز و سواحل طلایی استرالیا، کویرهای خشک و بی‌آب و علف، جنگل‌های بسیار سرسبز و انبوه و حتی شهرهایی با آسمان خراش‌ها از جمله مناطقی هستند که تنوع فوق‌العاده بالایی را به بازی بخشیده اند.

کرک فیکس بازی Crackfix-CODEX اضافه شد

نتیجه تصویری برای ‪Forza Horizon 3 Ultimate Edition‬‏

تنوع ماشین‌ها در دانلود بازی Forza Horizon 3 حرفی برای گفتن نخواهد گذاشت




دانلود بازی کامپیوتر PUBG نسخه Steam Backup
نوشته شده در دو شنبه 16 مهر 1397
بازدید : 1512
نویسنده : ehsankhani

نتیجه تصویری برای ‪pubg‬‏

 

 

بازی PLAYERUNKNOWNS BATTLEGROUNDS یک بازی ایده بسیار جذاب است که طبق نظرات کاربران ساخته شده است! بطوریکه شما باید برای زنده ماندن تلاش کنید. البته در نظر داشته باشید که در ابتدای بازی شما هیچ چیزی ندارید و باید سعی کنید تا مکان مهمات و چیزهای دیگر را پیدا کنید. در این بازی شما به صورت تیمی بازی خواهید کرد و دو تیم 8 نفره روبروی هم قرار هواهند گرفت تا در یک جزیره بسیار جالب اما ترسناک با یکدیگر به بازی بپردازند. فراموش نکنید که هوش و ذکاوت شما در استفاده صحیح از مهمات  می تواند شما را از این مهلکه نجات دهد.

سایر توضیحات: بازی PLAYERUNKNOWNS BATTLEGROUNDS با استفاده از موتور Cry Engine 4 ساخته شده است و بسیاری از شما عناوین پیشینی را که توسط این موتور بازی سازی ساخته شده، بازی کرده اید. این موتور از جذابیت های خاصی برای بازی سازان برخوردار است بطوریکه می تواند آنها را در تحقق ایده هایشان به خوبی یاری کند. بازی PLAYERUNKNOWNS BATTLEGROUNDS توسط شرکت PUBG برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آنلاین است و برای بازی باید اکانت Steam داشته باشید*




بازدید : 542
نویسنده : ehsankhani

نسخه کاملا آپدیت شده به همراه تمامی DLCهای دانلود بازی تیکن ۷ توسط VOKSI کرک شد. این کرک که بر اساس Update v1.14 می باشد، تمامی بسته های الحاقی و شخصیت ها را نیز شامل می شود. بازی Tekken 7 دارای چند ساعت بخش داستانی است که علاقه‌مندان می‌توانند به تجربه آن بپردازند. همچنین این بخش شامل یک سری داستان‌های جانبی است که بازیکنان علاوه‌بر داستان اصلی می‌توانند آن‌ها را نیز انجام دهند. به عبارتی بازی علاوه‌بر ارائه داستان خاندان میشیما، دارای یک سری فصل بندی دیگر است که سایر شخصیت‌های دنیای بازی نظیر شخصیت کلودیو سرافینو و گروه جن گیرش را شامل می‌شود.

در واقع The Archers of Sirius نام گروهی از جن‌گیرها است که از زمان باستان تا به امروز قدرت‌های ماورایی را از دنیا پاک می‌کنند. گروهی فوق سری که در بین مردم و جامعه شناخته شده نیست. ولی طی داستان بازی، یک روز یکی از این جن‌گیرها به شخصیت میشیما زایباتسو نزدیک شده و از وی می‌خواهد به آن‌ها ملحق شود. ولی زایباتسو این درخواست را رد می‌کند. البته این کار به هیچ وجه فشار بر روی زایباتسو جهت پیوستن به جن‌گیرها را قطع نمی‌کند.

نتیجه تصویری برای تیکن7




بازدید : 765
نویسنده : ehsankhani

نتیجه تصویری برای اساسین اورجین

 

در دانلود بازی Assassins Creed Origins ما در نقش شخصیتی به نام بایک قرار خواهیم گرفت که آخرین عضو نیروی نظامی مصری به نام مِجی است. افرادی که در این نیرو خدمت می‌کنند، توسط فرعون‌ها انتخاب می‌شوند. آن‌ها وظیفه برقراری آرامش در میان ساکنین مصر را بر عهده دارند و هر بی‌عدالتی را مجازات می‌کنند. اگر بخواهیم بازه زمانی داستان بازی را مشخص کنیم، Origins ما را به ۳۰۰ سال قبل از میلاد خواهد برد. بایک یک فرد شجاع و نیرومند است که در بازی حدودا ۳۰ سال سن دارد و به نوعی قهرمان دنیای خود محسوب می‌شود اما ناگهان اتفاقاتی در این بین رخ می‌دهد! هنگامی که بازی را آغاز می‌کنیم و بایک هنوز یک مجی است، بطلمیوس سیزدهم فرعون و حکومت مصر را بر عهده دارد و زیاده‌خواهی او برای گسترش کشور و مناطق تحت سلطه‌اش دیگر برای همه آشکار شده است.




بازدید : 882
نویسنده : ehsankhani

نتیجه تصویری برای ‪Tom Clancy’s Rainbow Six Siege‬‏

 

 

| Tom Clancy’s Rainbow Six Siege | UPlay Backup  Uncracked |

| نسخه نهایی ۲۰۱۸ July با فرمت فشرده و حجم ۶۰٫۶ گیگابایت |

بازی کامپیوتر Tom Clancys Rainbow Six Siege یکی از بازی های سبک اکشن و اول شخص شوتر است که توسط Ubisoft Montreal طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی مشهور و محبوب Ubisoft برای پلتفرم PC به بازار عرضه شود . رینبو سیکس یکی از بازی های اول شخص تاکتیکال شوتر است که در آن پلیر کنترل تیمی از نیروهای ویژه و یا تروریست ها را برعهده دارد . برای اولین بار , پلیرها با سبک جدیدی در مبارزه درگیر خواهند شد . تیم ها دارای ملیت های مختلف ، قدرت پردازش ، توانایی و تجهیزات مختلفی هستند .

برای مشاهده لینک دانلود و توضیحات به ادامه مطلب مراجعه نمایید.




دانلود Open Beta بازی Call of Duty Black Ops 4 برای PC
نوشته شده در سه شنبه 10 مهر 1397
بازدید : 1028
نویسنده : ehsankhani

دانلود Open Beta بازی Call of Duty Black Ops 4 برای PC

بازی Call of Duty Black Ops 4 برای PC عنوانی است که در سبک اکشن و تیراندازی اول شخص می‌باشد و توسط استودیوی بازی سازی Treyarch در حال توسعه می‌باشد و توسط کمپانی Activision نیز به انتشار خواهد رسید. بازی در تاریخ ۱۲ اکتبر سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد و پلتفرم‌های مبدا بازی Xbox One, PlayStation 4, Microsoft Windows می‌باشند. هم اکنون می‌توانید نسخه Open Beta بازی Call of Duty Black Ops 4 برای PC به صورت رایگان را در ادامه مطلب دانلود کنید.




بازدید : 1138
نویسنده : ehsankhani

 

 

 

تصویر مرتبط

 

 

Tom Clancy's Rainbow Six: Siege - Complete Edition یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و تیراندازی است که توسط شرکت Ubisoft Montreal توسعه یافته و به وسیله Ubisoft در فوریه 2018 برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. نسخه Complete Edition در واقع نسخه ای کامل به همراه تمامی آپدیت ها و بسته های الحاقی منتشر شده برای بازی Rainbow Six: Siege می باشد. این نسخه از بازی نوزدهمین بازی از سری بازی های Rainbow Six است. در این نسخه از بازی برای اولین بار، بازیکن می تواند در نوع جدیدی از یورش، یعنی sieges بکار گرفته شود. حالا دشمنان می توانند نیرو های خود را به مواضع مستحکم ببرند، تله های انفجاری درست کنند، محل های خود را دارای استحکامات کنند و سیستم های دفاعی درست کنند، تا از نفوذ تیم های Rainbow جلوگیری کنند. بازی فاقد بخش داستانی می باشد، شما باید به صورت آنلاین در تیم های دو یا پنج نفره در مقابل هم قرار بگیرید. در هنگام بازی شناخت نقشه‌های آن بسیار مهم و حیاتی است، شما باید تمام نقشه یعنی اتاق ها، دیوارها و راهرو ها را به خاطر بسپارید، زیرا بلافاصله بعد از ورود به بازی نقشه ای برای مشاهده وجود ندارد. سعی کنید با دوستان خود یک تیم هماهنگ را تشکیل دهید، تا در هنگام برخورد با دشمن به خوبی عمل کنید.




صفحه قبل 1 2 صفحه بعد